لینک بیلدینگ

  • ۰
  • ۰

سفر با اتوبوس امکان تماشای مناظر را برای مسافران فراهم می‌آورد. زمانی که در اتوبوس نشسته اید بدون اینکه مجبور باشید تمام تمرکز و دقت خود را برای رانندگی صرف کنید می‌توانید از تماشای مناظر لذت ببرید.

جدول زمانی حرکت اتوبوس‌ها انعطاف پذیر است. اگر سفری هوایی را تجربه کرده باشید احتمالاً به هنگام خرید بلیط هواپیما متوجه تعداد زمان‌های محدود پروازها برای اکثر مقاصد شده اید. اما در سفر با اتوبوس با این مشکل مواجه نخواهید شد. بلیط اتوبوس به مقاصد متفاوت با تنوع زمانی بیشتری ارائه می‌گردد. بنابراین مسافران به راحتی از بین زمان‌های ارائه شده می‌توانند ساعت مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

در طول سفر با اتوبوس می‌توانید از زمان خود به طور بهینه استفاده کنید. سفر با اتوبوس معمولاً مدت زمان زیادی به طول می‌انجامد. اگر در طول روز سفر کنید می‌توانید از این زمان استفاده کرده و کارهای مورد علاقه و یا حتی کارهای عقب افتاده‌ی خود را انجام دهید.

سفر با اتوبوس با راحتی همراه است. شاید بتوان گفت اتوبوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر در طول شب است. اتوبوس‌های وی آی پی که دارای دو مدل کامل تخت خواب شو و نیمه تخت خواب شو هستند، وسایل نقلیه ای بسیار راحت برای سفر محسوب می‌شوند.

حال که با خلاصه ای از مهم‌ترین خصوصیات سفر با اتوبوس آشنا شدیم بد نیست نگاهی به تفاوت اتوبوس‌های عادی و شرحی از مهم‌ترین خصوصیات اتوبوس‌های وی آی پی داشته باشیم.

برای تهیه بلیط اتوبوس اینترنتی چه نیازمندی هایی دارم؟

برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس باید کدملی یکی از مسافران به عنوان سرپرست ارائه شود. علاوه بر آن برای خرید بلیط اتوبوس، یک کارت عابربانک که دارای رمز دوم پویا باشد نیز لازم است.

 

در ادامه بلیط اتوبوس تهران  و بلیط اتوبوس  مشهد تهران در گروه پرتقاضاترین بلیط‌های هواپیما در کشور قرار دارد. مِستر بلیط به عنوان یکی از جامع‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، لیست کاملی از پروازهای مشهد برای کاربران فراهم می‌کند.

اتوبوس‌های عادی

اتوبوس‌های عادی از ۴۰ تا ۵۰ صندلی برخوردارند. صندلی‌ها در اتوبوس‌های عادی در ردیف‌های ۴ تایی قرار گرفته اند و فاصله‌‌ها از یکدیگر بسیار کم است. تراکم صندلی‌ها باعث می‌شود تا مسافر نتواند صندلی خود را خم کرده و به راحتی استراحت کند. این دسته از اتوبوس‌ها معمولاً دارای ۲ مانیتور هستند که یکی از آن‌ها مقابل ردیف اول و دیگری در میانه‌ی اتوبوس جای گرفته است. پذیرایی در اتوبوس‌های عادی تنها شامل میان وعده می‌شود.

اتوبوس‌های VIP

VIP Bus - Autobus Oberbayern GmbH - Product Directory - IBTM World

 

 

https://www.cs.rochester.edu/twiki/bin/view/Sandbox/TestTopic5

  • ۹۹/۰۶/۰۲
  • ابوالفضل دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی