لینک بیلدینگ

  • ۰
  • ۰

فرقی نمی کند که اخیراً با لینک بیلدینگ آشنا شده باشید یا اینکه مدتی است که مشغول ساخت لینک برای وب سایت خود باشید، مطمئن باشید با مطالعۀ این راهنما اطلاعاتی جدید به دست خواهید آورد. چشم انداز سئو و لینک بیلدینگ همیشه در حال تغییر است و امروزه، ایجاد لینک های با کیفیت در بالاترین درجۀ اهمیت قرار دارند. اگر تجارت و فعالیت شما به اینترنت بستگی دارد، باید مفهوم نیاز به لینک های با کیفیت را درک کنید و از آنها در تجارت خود استفاده کنید. مطمئن باشید قانون داشتن لینک های با کیفیت به این زودی ها تغییر نخواهد کرد.

این راهنما به شما کمک می کند لینک بیلدینگ خود را به درستی انجام دهید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه را دریافت کنید. بهتر است بدانید حجم اطلاعات این راهنمای آموزشی بسیار زیاد است، اما ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا این مطالب را به ساده ترین شکل و با مثال هایی دقیق توضیح دهیم تا درک آن برایتان آسان باشد. امیدواریم که از خواندن این راهنمای لینک سازی لذت ببرید!

لینک بیلدینگ چیست | اهمیت لینک بیلدینگ در رتبه بندی سایت

تعریف لینک بیلدینگ

به روند دریافت "هایپرلینک" از یک وب سایت به وب سایت خودتان، لینک بیلدینگ گفته می شود. هایپر لینک (hyperlink) که معمولاً به آن لینک گفته می شود، راه مناسبی برای جستجوی کاربران در وب سایت ها و صفحات اینترنتی است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای تعقیب وب سایت ها استفاده می کنند؛ آنها لینک های موجود در بین تک تک صفحات وب سایت تان را دنبال می کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک های موجود در بین وب سایت ها را زیر نظر دارند.

روش های بسیاری برای لینک بیلدینگ وجود دارد که سختی و آسانی آنها متفاوت است. با این حال متخصصان سئو معتقدند لینک بیلدینگ یکی از سخت ترین قسمت های کار آنهاست. بسیاری از سئوکاران بیشتر زمان خود را صرف لینک سازی دقیق و هدفمند می کنند. به همین دلیل، اگر بتوانید برای وب سایت خود لینک هایی با کیفیت و معتبر دریافت کنید، در بهینه سازی سایت تان چندین گام از رقبای خود فاصله می گیرید.

چرا ساخت لینک برای سئو مهم است؟ (آناتومی یک هایپرلینک)

برای آنکه اهمیت لینک بیلدینگ را درک کنیم، مهم است بدانیم یک لینک چگونه ساخته می شود، موتورهای جستجوگر چگونه آن لینک را می بینند و از آن لینک چه برداشتی دارند.

راهنمای لینک سازی برای افراد مبتدی - فصل اول

 

  • شروعِ تگ لینک: تگ لینک به anchor tag معروف است (همان "a" که در تصویر می بینید)، این کاراکتر تگ لینک را شروع می کند و به موتورهای جستجوگر اطلاع می دهد که لینکی به وب سایت دیگری در این جمله قرار دارد.
  • مقصد لینک: واژۀ "href" به معنی hyperlink referral است و متنی که بین علامت نقل قول قرار دارد، نمایشگر آدرس وب سایتی (URL) است که به آن اشاره شده است. لزومی ندارد این URL همیشه آدرس یک وب سایت باشد، می توان به آدرس یک تصویر یا یک فایل قابل دانلود اشاره نمود. گاهی اوقات شما با لینک هایی مواجه می شوید که با کاراکتر # آغاز می شوند. این نوع لینک ها، لینک های داخلی هستند که شما را به قسمت های مختلف صفحه ای که در حال مطالعۀ آن هستید، هدایت می کنند.
  • متن قابل مشاهدۀ لینک: این قسمت، همان متن لینک است که کاربران آن را مشاهده می کنند و در صورتی که بخواهند لینک را باز کنند، بر روی این متن کلیک می کنند. این متن معمولاً به گونه ای مشخص می شود که از متون کناری آن قابل تمایز باشد. این کار معمولاً با قرار دادن یک خط به زیر متن یا تغییر رنگ متن به رنگ آبی صورت می گیرد. این تغییرات به کاربر می فهماند که این متن قابل کلیک می باشد.
  • پایان تگ لینک: این کد، پایان تگ لینک را به موتورهای جستجوگر اطلاع می دهد
  • ۹۹/۰۵/۰۷
  • ابوالفضل دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی